dissabte, 25 d’octubre del 2014

RAID CALELLA I ULTRA TRAIL MONTSANT.


CATALÀ

El passat cap de setmana dos dels components de l’equip CATRAID-TRANGOWORLD van participar en events del calendari de raids i d’ultres. 
Xavi Rodríguez va participar juntament amb el Ferran al raid de Calella. Van formar un tàndem perfecte gracies a l’inscripció cedida per la pagina web www.raidaventura.org que va donar part del nom de l’equip RAIDAVENTURA.ORG-TRANGOWORLD.
El raid es va iniciar amb una prova de patins donant voltes a una pista d’atletisme en la que l’equip va sortir en segona posició en direcció a la platja per agafar el caiac. 
Un caiac de 12 km amb una mar perfecta on van fer tota l’etapa en solitari a que l’estrategia era deixar les fites de l’urbana per després del caiac. 

A partir d’aquí va estar una bonica lluita amb l’equip local, el CALELLA TEAM. Primers i segons durant tot el raid. A l’arribar a meta en segona posició ens donen la noticia que aquest equip no havia aconseguit trobar un dels controls del treking. 





Una bonica victòria per animar al proper repte del Xavi en dues setmanes a Equador on participarà amb l’equip TRANGOWORLD al Mundial de Raids Adventure Race World Championchip.



A més va sortir a la tele a l programa de Teledeporte Evasion i aquí us deixem l’enllaç.


Moltes felicitats!!!



ESPAÑOL



El pasado fin de semana dos de los componentes del equipo CATRAID-TRANGOWORLD participaron en eventos del calendario de raids y de ultras. 
Xavi Rodríguez participó junto con Ferran en el raid de Calella. Formaron un tándem perfecto gracias a la inscripción cedida por la pagina web www.raidaventura.org que dio parte del nombre del equipo RAIDAVENTURA.ORG-TRANGOWORLD. 
El raid se inició con una prueba de patines dando vueltas a una pista de atletismo en la que el equipo salió en segunda posición en dirección a la playa para tomar el kayak.
Un kayak de 12 km con un mar perfecta donde hicieron toda la etapa en solitario a que la estrategia era dejar los hitos de la urbana para después del kayak. 





A partir de ahí estuvo una bonita lucha con el equipo local, el CALELLA TEAM. Primeros y segundos durante todo el raid. Al llegar a meta en segunda posición nos dan la noticia de que este equipo no había conseguido encontrar uno de los controles del treking. 


Una bonita victoria para animar el próximo reto de Xavi en dos semanas a Ecuador donde participará con el equipo TRANGOWORLD el Mundial de Raids Adventure Race World Championchip. 


Por otra parte el gran éxito de Miguel Virgili. Todos sabemos lo difícil que es subir al podio en cualquier carrera de montaña, y más, con el nivel que hay últimamente. Pues Miguel, este sábado salía con un objetivo claro, dar todo lo posible a una de las últimas carreras de la temporada. Poner a prueba el cuerpo y el coco, y ver si todos los entrenamientos de Jordi Pàmies Han dado sus frutos, y la verdad es que ha subido al cajón en tercera posición. 

Además salió en la tele en el programa de Teledeporte Evasion y aquí os dejamos el enlace. 
http://www.rtve.es/alacarta/videos/evasion/ 

Muchas felicidades !!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada