dimarts, 21 de maig de 2013

RAID SANT QUINTÍ



VERSIÓN CASTELLANO




Naturetime nos tiene acostumbrados a raids de aventura populares con gran número de participantes y este no fue el caso.
38 Equipos repartidos en diferentes categorías se dieron cita en el corazón de la comarca de la Anoia, en Sant Quintí de Mediona.


El barro hizo sufrir mucho las bicicletas.

Esta vez el Gerard y Xavi R. formaban el equipo. A la salida ya sabíamos quis equipos estarían luchando por las Priem posiciones. Todos!! Los Haglofs, siempre están delante y son exel.lent orientadores, el equipo RAIDAVENTURA.ORG formado por Davitd Tarrés y el Ampa Gil con la experiencia de David, y que ambos son grandes orientadores, sumado a la bonificación por equipo mixto, apuntaba a que estarían delante y unos grandes rivales.

La zona daba mucho juego por la gran cantidad de caminos y senderos, y la elección de la ruta se convirtió en la clave para luchar por las primeras posiciones.



Un Sprin orientación para terminar.

El barro que había en todo el circuito hizo sufrir de lo más las bicicletas y las nuestras no poarraven de chirriar hasta llegar a meta. Estuvimos sufriendo para no romper la cadena en cada subida. El barro añadido a la dureza del recorrido con casi 2.000 de desnivel positivo, hizo que el raid se convirtiera en un muy buen entreno.
Fue un raid muy entretenido con la amenaza constante de unas nubes negras que, al final, descargaron por la tarde pero se mantuvieron y, hasta-y-todo fueron ratos de sol y calor.






Estrenando equipación. Gore Tex Packlite de Trangoworld. superligero.
La salida de la categoría Elite fue a las 9:30, Aventura 10:00 y iniciación a las .... Pero la hora de cierre era la misma para todos a las 18:00.
Nosotros salimos a asegurar en orientación y tratando de no poner un ritmo demasiado fuerte para no reventar.
Durante la primera Btt fuimos juntos los tres primeros. Y elegimos la misma estrategia en la orientación a pie, larga y dura!! A la mitad del recorrido elegimos caminos diferentes para atacar un objetivo, ya nosotros nos sale bien la jugada. Al terminar el treking, nos cambiamos rápido, marcar el mapa de Btt y cuando arrancamos, llegan juntos los dos equipos Haglofs.
Calculamos que les llevamos un 15 minutos y decidimos que tenemos que reservar las bicicletas ya que tienen la cadena llena de barro y no tenemos ningún tipo de lubricante para solucionar ello.

Antes de llegar a meta una espectacular tirolina de mas de 100m en el parque de aventura de las Deus que hicimos antes de una orientación en un parque cerrado ya repetir la tirolina antes de marcar el hito de llegada.

Butifarrada y pasta party y entrega de premios.
Clasificaciones:
ELITE:
1er CATRAID-TRANGOWORLD
2 º Haglofs RAID TEAM 1
3er Haglofs RAID TEAM 2




VERSIÓ CATALÀ



Entrega de premis. Coca i productes Trangoworld.


Naturetime ens te acostumats a raids de aventura populars amb gran nombre de participants i aquest no va ser el cas.
38 Equips repartits en diferents categories es van donar cita al cor de la comarca de l’Anoia, a Sant Quintí de Mediona.

El fang va fer patir molt les bicicletes.

Aquest cop el Gerard i el Xavi R. formaven l'equip. A la sortida ja sabiem quis equips estarien lluitant per les priemeres posicions. Tots!!!!! Els Haglofs, sempre estan al davant i son exel.lent orientadors, l'equip RAIDAVENTURA.ORG format pel Davitd Tarrés i l'Ampa Gil amb l'experiencia del David, i que tots dos son grans orientadors, sumat a la bonificació per equip mixte, apuntava a que estarien al davant i uns grans rivals.

La zona donava molt joc per la gran quantitat de camins i corriols, i l’elecció de la ruta es va convertir en la clau per lluitar per les primeres posicions.  

Un sprin orientació per acabar.

El fang que hi havia a tot el circuit va fer patir d’allò més les bicicletes i les nostres no poarraven de grinyolar fins arribar a meta. Vam estar patint per no trencar la cadena a cada pujada. El fang afegit a la duresa del recorregut amb quasi 2000 de desnivell positiu, va fer que el raid es convertís en un molt bon entreno. 

Va ser un raid molt entretingut amb l’amenaça constant d’uns núvols negres que, al final, van descarregar per la tarda però es van mantenir i, fins-i-tot van haver estones de sol i calor.




Estrenant equipació. Gore Tex Packlite de Trangoworld. superlleuger.
La sortida de la categoria Elit va ser a les 9:30, Aventura 10:00 i iniciació a les …. Però l’hora de tancament era la mateixa per a tots a les 18:00.
Nosaltres vam sortir a assegurar en orientació i mirant de no possar un ritme massa fort per no petar. 
Durant la primera Btt vam anar junts els tres primers. I triem la mateixa estrategia en l'orientació a peu, llarga i dura!!!! A la meitat del recorregut triem camins diferents per atacar una fita, i a nosaltres ens surt be la jugada. A l'acabar el treking, ens canviem rapid, marcar el mapa de Btt i quan arranquem, arriben junts els dos equips Haglofs. 
Calculem que els hi portem un 15 minuts i decidim que hem de reservar les bicicletes ja que tenen la cadena plena de fang i no tenim cap tipus de lubricant per sol.lucionar-ho. 

Abans de arribar a meta una espectacular tirolina de mes de 100m al parc d’aventura de les Deus que vam fer abans d'una orientació en un parc tancat i a repetir la tirolina abans de marcar la fita d'arribada. 

Botifarrada i pasta party i entrega de premis.
Classificacions:
ELIT:
1er CATRAID-TRANGOWORLD
2on HAGLOFS RAID TEAM 1
3er HAGLOFS RAID TEAM  2





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada